bukansiput

Monday, August 2, 2010

peramah membawa padah ep.1

S: Apa patut kita buat bila jumpa orang yg kita cam, atau macam kenal di tengah orang ramai?
J: aku buat tak nampak je...kalau bertembung pandangan,,senyum and angkat kening...kira menyapa la tu...atau kadang2 ada gak,,lambai2 tangan sambil sengeh2 sumbing.

S: Apa patut kita buat bila jumpa orang yg kita cam, atau macam kenal yg dah betul2 muncul dpn idung yg x berapa mancung ni?
J: yg ni susah skit la...x tegur,,,kang kot dia cam aku...dikata aku sombong lak...tegur kang, belum tentu dia ingat aku lagi dah..jalan mudah, gumble je la...tegur je la..sukati dia la nak ingat ke tak lagi muka aku...kalo dia ingat,,kira glemer la gak aku ni..kalo dia tak ingat dan cuba mengingat,,masih ok, kalo x ingat,,,n buat derk je...time ni la mesti buat azam,,,lantak korang la,,xnak tegur sapa2 dah lepas ni....sampai la aku lupa kejadian ini...


No comments:

Post a Comment