bukansiput

Wednesday, March 2, 2011

sori pak...tak sengaja

Balik kerja kul 5.25 semalam. mata aku rasakan seperti takmau dibukak bukak lagi...mendaki bukit...hujung bukit ada simpang...byk kereta dari belah kiri sampai aku x boleh nak celah masuk line...jalan pulak masa bagai terhenti...sumer keta x bergerak. aku hulur sikit moncung aku sbb takut terrevers ke blakang. macam hari tu..hampir2 jer aku terrevers dan rempuh keta orang belakang. dah la tempat bukit..kalo terundur ..konfem naya org kat blkang (sbb tu la jgn dok rapat sgt...kang dah susah)..
sambung balik citer td..
baru je aku nk masuk line, keta dari arah kiri macam tak bagi  aku masuk...dia jalan terus je jgk..aku berenti la, dia pun berenti..la ni nak bagi ke x bagi ke tak ni? aku ngn x sengaja angkat kening tinggi2 (bermaksud,,,bagi ker tak bagi nih???) ..dia pun ngn bersopannya hulur tangan (yg bermaksud..sila sila...sila pegi dulu ..dah nak sangat...) hhhe

lepas tu baru aku perasan...berlagaknya ku?%*$#(@+

.....maaf pak, patik tak sengaja. dan...x berani dah nk tgk belakang pagi lepas tu..jalan terus je...hehehe

1 comment: