bukansiput

Thursday, January 20, 2011

read before use, not read after use

awl taun ritu aku ada beli majalah..dlm tu adala free sample  yang sekenit je saiz dia. terpampang la word "NIGHT REPAIR" yang sebesar umat. aku cabut dan letak la dpn cermin...mas tuh xde keinginan nak guna pun...apatah lagi nak baca. Setelah dan nak masuh 2 bulan menda alah tuh tersengih2 kat dpn cermin...bagai memanggil2 utk dibuka...aku pun berbaik hati la ...amibik gunting n loboskan skit paket dia tu..kebetulan muka aku kering sangat sampai terik rasanye. sebelum tido di satu malam yang pekat gelap tuh...aku yg sedang mamai2 ngantuk ni cuit skit dat NIGHT REPAIR....n lumur2 kat muka....then terus masuk tido..
esok...
lusa...tulat....
berlaku la perkara terlarang tu hampir seminggu lamanya.....sehingga sudah tumbuh keturunan jerawat baru dan muka aku jd menggelupas...alah kat seafood la tu..tu la gatal sgt gi mkn udang semalam.
ntah kenapa mlm td...lepas bsuh muka...aku ni bersiap siaga nak tido la emngenangkan esok nak keje.
sebelum tu rajin pulak aku pg kat cermin dan menitiskan cecair pekat likat tu ..dan dilumurkan ke muka...sapu2...sampai terpeliot muka aku. masa tu la jugak dtg roh dan bisikan spt memberitahu aku...mcm kenal je bau ni...ha...mcm conditioner pentin. aku capai paket kecik yang hanya tinggal sisa tuh...dan BACA.

L'OREAL NIGHT REPAIR....COMBAT 5 SIGNS OF DAMAGE HAIR
....HAIR????????
 WUT THE?????


maka berlari dengan kelajuan kuda jugala aku ke sinki dan membilas muka aku dgn beberapa kali cucian.

huhu....napala tebolos sgt...
lain kali baca sebelum guna...jgn main taram je...
huhu

No comments:

Post a Comment