bukansiput

Sunday, January 2, 2011

tahun baru lagi.......

2011...
la dah abes 2010, rasanya mcm baru je masuk  2010..fuhh cepatnyer masa berlalu..pikir punya pikir, xdak pun benda yg bombastik yg dah aku  capai taun 2010...hummmm..sedis sungguh. dahtu? xkan nak biarkan mende yg sama gak utk taun ni...x boleh jadi nih...kena capai gak cemana pun..tapi...


....nak capai apa?

....loh , lom create azam rupanya. nak kata bizi, xdaklah bizi mana pun...ni mesti kes malas pikir ni...

wajib wajib cipta azam ni...

sambil drive gi kerja (1st day taun baru lewat msuk opis...lewat 2 minit..esok kn awal 2 minit la plk) aku mikir punya mikir...nak azamkan apa...dah 3 haribulan, azam xdak lagi...

masa drive berangan2 dapat 1..masa jlan dapat skit lagi..aku senaraikan seperti turutan keutamaan spt di bawah:

1. Teropong (jelesnye tgk geng ada teropong besor2..aku nyer sebesar 2 keping stapler je..huh sadis)
2. fcuk(yang ni aku dah buat tabung harian..tapi belum isi..hehehe)
(disebabkan kedua2nya bersifat material...terpaksa la aku plus skit lagi baru nampak balance...sebagaimana di bawah...skrol ke bawah ye)

3. bayar sewa umah sebelum 5 haribulan setiap bulan...
4. baca sebuah buku sebulan
5. bangun awal 15 minit dari jadual taun 2010 (pagi tadi berjaya,,,yeayea)
6. jogging/exercise minima 2 kali seminggu (bermula petang ni)


cukup la...byk pun kalo x buat x guna jugak...

doakan aku yer...semoga termakbul

1 comment:

  1. selamat tahun baru!!
    moga tercapai hendaknye~

    anyway, sila jangan berangan semasa memandu syg, bahaye!

    ReplyDelete