bukansiput

Tuesday, May 31, 2011

beday...i dun like it

dia year no cake, but ice cream..yummy

ari minggu lepas beday aku. Bila time bday jer..aku slalu pikir "cepatnya masa berjalan, banyak lagi tak buat..sempat ke aku buat sebelum bday terakhir???"..seram pulak aku fikir balik, umo makin banyak tapi xde apa yg aku capai..bila kira balik, tak banyak perkara yang membanggakan aku buat sepanjang usia ni, yang memalukan diri sendiri tu banyak la pulak..tiap hari ada saja benda yang boleh buat aku rasa macam "alamak...kena lagi ke????". Rasa betapa singkatnya hidup...macam baru je aku bersesak nafas ambik PMR..tup2 dah sejauh ni bilangannya (tahun semasa tolak tahun mak aku lahirkan aku dengan susah payah). Masih rasa segar lagi dalam pemikiran aku (yang selalu hilang ingatan ni) rentetan pkr yg aku buat spt di bawah. dah kata rentetan tu, faham2 je la..kedudukan masa perkara yang dicatatkan adalah mengikut turutan seperti berikut:

zaman bak beringus
attend skola rendah
sayang cikgu
windu kawan
kampung life
tangkap ikan
camping
skolah menengah..ala, cepatnya masa
campus life..windunye
working life..no comment lah


...hmmm

No comments:

Post a Comment