bukansiput

Wednesday, May 4, 2011

klbf sesak nafas


Orang dok cerita pasal klbf, kat tibi pun dok pomot pasal klbf...KL Book fair ya...aku pun amik kesempatan di ari minggu ..trun dari umah kul 11 pg ngan my pren..kat kul 12 baru sampai, jalan..adushhh jammed gilerr....parking toksah citer rrr, memang jangan mimpi dapat..aku park kat tepi h/way...kalau kena saman= xpe....kalau kena clamp= haruuuu....alaahh...byk yg park kat sintu, for sure stock clamp abes nyer..ok, berbalik ke citer kat dalam lak, aku n pren masuk la menjengah..selaut manusia. dok terpikir, dari mana sumer sampai leh jadi seramai ni? sampai nak jalan pun bersesak sesak..suasananya boleh digambarkan spt korang jalan kat Jalan TAR masa dekat nak raya...gitulah rupanya. Aku nyer plan, nak beli itu ini dah terbantut..memang x mampu sampai ke tmpt dituju, kkami sempat pegi satu tempat je...capai je 2-3 buku kat situ dan blah....otak xleh fikir apa, main tarik je. xde nak tgk2 dulu, belek2 dulu, semak2 dulu...dah balik umah baru check, buku apa yang aku beli tadi???? huhu.....sedis tol. apapun aku dah abes baca sumer selepas tempoh 4 ari. buku yang x besh tu aku langkau jela...wat conclusion sendirik..heheh

No comments:

Post a Comment